YEoS Nationell konferens & Årsmöte 2010

Imorgon smäller det. Imorgon bitti samlas drygt 40 av Sveriges främsta unga företagare i Göteborg. Måste erkänna att det känns otroligt roligt men samtidigt lite nervöst. Varför? Som projektledare för konferensen vill så gärna att det skall bli bra, att alla skall bli nöjda, eller egentligen mer än nöjda. Jag önskar att alla går där ifrån nästan lite förvånade för hur bra det var. Med överträffade förväntningar. Jag tror att fjärilar i magen är en positiv sak. För visst presterar man annars inte riktigt på topp? För lugn är inte positivt. En positiv spänd känsla är bra. Eller hur? Blir smygstart ikväll för de som anländer till Göteborg redan under dagen, blir middag och bowling. En klassiker. Skall bli kul. Fantastiska människor som ger mig en enormt energi! Människor jag mår bra av!
Håll tummarna för mig. Ses.

Kommentarer
Postat av: Christian Josefsson

Hej Cecilia,



Tack för en fantastiskt bra anordnad konferens. Det gjorde du bra! Det blir mer sådant här framöver. Ha det fint tills dess!



Mvh

2010-04-13 @ 13:14:26
URL: http://www.christianjosefsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0