Svek mot ungdomsgenerationen

Har (dessvärre?) aldrig varit särskilt insatt eller ens intresserad av politik. Men har alltid haft starka åsikter kring vissa frågor. Min nyfunna själsfrände och vännina E och jag skrev under helgen en debattartikel gällande kvotering. Idag publicerades den på politikerbloggen.se. Helt enkelt mitt första avtryck inom politiken.
Är E och mitt första "samarbete" (om man nu kan uttrycka sig så). Vet att det kommer komma fler. Och har en grymt bra känsla av att det kommer utvecklas till någonting fantastiskt. Håll tummarna. Endast framtiden vet och tiden får utvisa om känslan i magen är rätt. Hur som helst är jag väldigt glad för att jag träffat E. Du värmer!
Tillbaka till plugget. Marknadsundersökningsanalys är så kul. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0