Jag - ekonom?

Sådär ja. Nu kan jag titulera mig själv ekonom. Eller? Har i alla fall blivit utvald att blogga på sidan www.ekonomsomyrke.se. Utvald? Ja, i form av student på Högskolan i Borås och representant för Event Management-utbildningen. Skall blogga minst en gång i veckan om vem jag är och min utbildning/vardag. Ni hittar mitt första inlägg här.

Har världens bästa inneboende just nu. K. Tänk att ha en egen kock som inneboende. Hade en fantastisk matlåda (till lunch idag) som väntade på mig när jag kom hem ifrån Eskilstuna. Du får stanna hur länge du vill K!
Annars känner jag mig helt galet splittrad just nu. Många olika anledningar tror jag. Kan vi spola fram tiden ca. 10 dagar? För då kan jag i alla fall bocka av två tentor, ett seminarium inkl. opponering samt en pitchredovisning från att-göra-listan. Tänkte avsluta på samma sätt som i blogginlägget länkat till ovan. Ett ordspråk/talesätt jag fastande för häromdagen.


"Life is like a piano, 
what you get out of 
it depends on how 
you play it."


Back to work. Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0