Min kärna

Skrev igår om att man inte får vara rädd att anpassa sin affärsidé så länge man har kvar sin kärna. Vad är då min kärna? Igår skrev jag att det handlade om människor, varumärken, möten och ungt entreprenörskap. Utvecklade detta lite mer idag när jag skrev en motivering om mig själv och min verksamhet. Tänkte dela med mig av den även här. Kom gärna med feed-back!

"Mitt namn är Cecilia Lyche. Jag har en passion för möten mellan människor och de fantastiska som kan komma ut av att människor vågar tro på sig själva, möta varandra och varumärken. Mitt företag CK. Lyche arbetar med att projektleda upplevelser som skall kännas genomtänkta och professionella med en personlig touch. Jag skapar arenor där människor får möta varandra och varumärken. Event och kommunikation står i fokus där jag står för allt ifrån idé och koncept till genomförande och uppföljning. Event marketing och kundnytta är två centrala begrepp i min verksamhet. Brinner för entreprenörskap och är stolt medlem i YEoS, Young Entrepreneurs of Sweden, ett nätverk med Sveriges främsta unga entreprenörer.
Tror starkt på att det är utmaningar får individen att växa."

 

Nu måste jag fortsätta med opponeringen. Ses!


Kommentarer
Postat av: Chris

Du missa ett ä I "varumrken" just figured I would let u know.

2010-04-19 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0