Konstiga crawings

Jag har en speciell egenhet. Jag kan få enorma crawings ibland. Och NEJ jag är inte gravid. Det konstiga är inte att få crawings, de får väll de allra flesta  är personer ibland? Det konstiga är vad mina grawings består av. Ibland är de ganska normala, som tex. mörk choklad, kaffe, glass eller center (ja, nu lär ni veta att det är mitt favoritgodis) men ibland (ganska ofta) ter det sig desto konstigare. Som igår t.ex. jag kom hem åt middag och satte mig vid datorn, då kom det. Först smygande endast som en tanke som jag snabbt försökte avfärda, men sedan växte det fram till ett faktum. Jag var bara tvungen att ha nudlar! Sånadär femkronorspaket (ibland har man tur med 3 st. för 10 kr!) som man kokar i tre minuter och sedan i med en kryddpåse! Sådana man åt efter skolan som mellanmål när man gick i mellanstadier, sådana och Gorbys piroger. Hur sjutton kan man få ett sådant sug efter nudlar halv nio på kvällen?! Keso brukar också vara en återkommande crawing, likaså hummus, soltorkade tomater och couscous. Men nu blev jag faktiskt sugen på Gorbys också, haha! När sjutton åt jag det senast?! Måste varit flera år sedan.. Ingen riktigt crawing ännu dock (kan bero på att jag precis i skrivande stund avslutat min lunch), men tro mig det kommer säkert inom kort. När jag minst anar det.


Jaja, back to work. Hoppas ni har en bra sista septemberdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0