Med vissa personer mår man bara bra

(Observera att detta blev ett väldigt personligt inlägg.)

Det är bara att konstatera. Vissa människors sällskap får en att må dåligt medan med andra mår man bara bra. Och tyvärr är det ofta så att man konsaterar det först när man varit ifrån varandra en längre tid och sedan träffas igen. Träffade H ikväll. Måste erkänna att jag är väldigt glad över att vi sågs igen. Eller sågs och sågs, vi har setts innan, men inte umgåts. Vi brukade vara så nära varandra. Men så gled vi ifrån varandra, helt ifrån varandra. Många bakomliggande orsaker som orsakde de. Svårt att peka ut en enstaka.  Saknat honom jättemycket men intalat mig själv att det inte var samma person längre. Då kändes saknaden lättare att ta. Men idag insåg jag att det är samma person. Mer eller mindre i alla fall. Och honom har jag saknat. Saknat hur jag mår i hans sällskap. Och så otroligt glad över att ha börjat hitta tillbaka till en av mina närmaste vänner någonsin. Vi har absolut en lång väg att gå om vi skall hitta tillbaka till det vi hade. Men jag är glad att vi har börjat vår resa. Hoppas att han vill resa med mig.

Gick ju sådär med pluggandet igårkväll. Gjorde själva "layouten" på referatet i alla fall. Så typiskt mig när jag inte känner att jag orkar prestera någonting matnyttigt. Då gör jag något onödigt men mindre ansträngande. Då är det nästan så att det känns som jag presterat någonting i alla fall. Måste dock göra ett nytt försök med pluggandet nu, det är ju trots allt på kvällar och helger som jag har tänkt att gå klart skolan. Så såhär efter den första "riktiga" heldagen med Entreprenörsjakten, 10h/dag den här veckan är det planerat, så är det dags att logga in på PingPong (grymt larvigt namn men det är i alla fall vad intranetet för Borås Högskola heter) och kommentera två stycken inlägg ang. sociala medier och marknadsföring. Grymt intressant ämne i och för sig.



Så bäst att ta tag i det innan jag somnar. Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: THE SAME

bra blogg men tråkig design :) men ja ska nog inte säga så mycket då min header inte är på plats riktigt :)

2009-09-14 @ 22:43:48
URL: http://fabulous.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0