Dags för en ny(blogg)start...

...utan att vilja radera min gamla blogg och de inläggen som ligger där känner jag att det är dags att starta en ny. Varför? Jo, för att jag under en ganska lång tid kännt att det är inlägg jag vill skriva men som inte passar in under min gamla blogg. Och därför har jag inte skrivit någonting istället. Vilket är synd. Jag gillar att skriva. Men jag skapar inte en ny, jag skaffar en till, en annan helt enkelt. En som passar mig bättre där jag är just nu. Kanske kommer jag att lägga in vissa inlägg i den gamla. Kanske inte. Tiden får se. Vi får se.

Orkar inte med att försöka designa bloggen med header och html-koder och allt sådant just nu. Det får komma så småningom helt enkelt. Precis som med min lägenhet. En sak i taget när tid (och gällande lägenheten pengar) finns. Försökte komma på något halvfyndigt eller vackert bloggnamn men alla jag kunde komma på var redan upptagna. Så blev helt enkelt mitt efternamn. Får ju dra nytta av att jag har ett relativt onvanligt sådant.

Återkommer inom kort, nu skall jag ut och försöka ta vara på det fina vädret. Blir en promenad i slottskogen :)


Later.

Kommentarer
Postat av: Maria

Känns som kursen EventIT inspirerar till rätt mycket?! =) Är det bl.a det som ligger i grund till en ny blogg? =)

Tycker det är skoj, ska bli din bästa läsare! =)

2009-09-10 @ 17:57:26
URL: http://mariamann.blogg.se/
Postat av: Linda

Yay, the best way ever to brush up my swedish :P

2009-09-10 @ 20:16:37
URL: http://www.twitter.com/lindaliukas
Postat av: Anonym

Maria: Ny blogg = nya möjligheter förstår du ;)

Linda: Sounds like a perfect strategy!

2009-09-10 @ 20:44:55
Postat av: Bond, Kim Bond

Kul. Det här blir intressant.

2009-09-11 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0