Jag har äntligen gungat!

Den 21:e september skrev jag ett inlägg där jag skrev att jag hade beslutat mig för att "...jag skall gå ner till lekplatsen här i Slottskogen och gunga på gungorna. Bara för att det är kul. Så det så. Undrar vad alla barn, och framför allt de vuxna föräldrarna kommer att tänka?" Det tog ett tag (skrev att jag skulle göra det någon gång i den veckan, blev inte riktigt så) men idag har jag gungat! I solen! Kände mig nästan som ett litet barn igen. Sådär busig på något sätt. Jag och barnen i Slottskogen. Gungade inte länge, det behövdes inte. Behövde bara få ut det ur systemet på något sätt.



Jag tror helt klart att bra saker händer när man är glad :) När man mår bra attraherar man andra bra händelser att också inträffa. Just nu mår jag bra och njuter av det. Det är någonting man måste göra. Passa på och njuta av det och inte bara ta det för givet. För det går upp och ner. Ibland mycket ner. Får bara blunda, fortsätta gunga och önska att det håller i sig!

Har varit dålig på att blogga ett bra tag nu. Men har alltid stått för att jag inte skall blogga bara för att. Och så känner jag fortfarande. Bara när det är någonting jag vill säga. Har dock en känsla av att det kommer komma några blogginlägg nu. Så håll koll på bloggen!


Längtar till jul, massor. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0